lördag, februari 27, 2010

maybe baby..

Omg, Nu är det spännande igen i curlingen! Sverige låg under med 6-4 i sista omgången, och det såg inte alls bra ut.. sen så slår Kanada en dålig sten så en av deras stenar försvann, och sveriges sten blev helt plötsligt bra. Så tog Sverige bort Kanadas bästa sten så fick dem två poäng, så nu är det lika igen! Fast Kanada har sista sten så.. Vi får se.

Idag har jag målat en kladd till min hemsida. Tyckte den blev pretty good faktiskt. Nu ska jag bara komma fram till hur jag ska göra med bilderna..
Så målade jag en cupcake, fast det liknar mer en glass med muffin form.

Efter curlingen ska jag gå lägga mig. Förhoppningsvis så knakar inte taket sönder av all snö som håller på att glida av och landa på mammas bil den här natten som förra. Jag var skiträdd hela natten mer eller mindre. Bara väntade på att larmet på bilen skulle börja tjuta eller att det börja droppa från taket. Jag kan komma alla världens värsta tänkbara scenarion när jag är rädd. Jag tror till och med att jag fick för mig att någon kunde mycket väl ha lagt ett lik på vårat tak, för att det är så mycket snö och ingen skulle upptäcka det, förs jag drar upp min rullgardin och jag ser en maläten kropp dinglandes utanför fönstret. Som sagt: världens värsta tänkbara scenarion.

Inga kommentarer: