söndag, februari 21, 2010

psychosocial



Mitt rum ser mer awesome ut än vanligt! Batman tavlan är uppe och krossar allt motstånd.

Och idag fick jag sms från Ratten som frågade vart jag höll hus igår. Då kom jag på att jag skulle ju spela volleyboll igår. Ops. Haha jag borde kolla vad det är för dagar lite oftare. Och sånt där.

Men idag har jag, förutom satt upp tavlan, dammat av mitt rum. Det behövdes. Så bytte jag mina lakan. Så nu är min säng en färgklick i mitt gråa rum.
Och igår natt köpte jag äntligen mina goggles som jag mer eller mindre har stressat sönder över att köpa. För, det är ju som sagt rea på Junkyard och dem höjer rabatten med 5% varannan dag? Så nu låg den på 45%, och dem hade redan börjat ta bort grejer från rean! GAH! Så då köpte jag dem, så jag inte skulle få köpa dem dyrt istället. Och femtio kronor förlorade jag på det, men aja, jag får helt enkelt inte köpa en stor godis påse nästa vecka.

1 kommentar:

Bexkex sa...

Jag vill också ha ett fint rum. Nästa lägenhet som jag hyr/skaffar ska vara kickass snygg. Jag vill tapetsera och massa. Bleh. Och köpa fina möbler. Och andra fina saker. Nu vill jag flytta. Framförallt till en mindre lägenhet.