söndag, februari 28, 2010

Maybe I know somewhere deep in my soul that love never lasts.

And i'm on my way to believing



Idag. Spelade jag match i Uddevalla. Och tro det eller ej, men matchen slutade 0-0. Ofta det händer i en innebandy match.

Sen glömde jag, som vanligt, att ta med mig en hemnyckel, och självklart var ju inte min familj hemma, så jag fick snällt vänta tills dem kom hem och öppnade XD
Men det gjorde inte så mycket, jag hade tagit med mig min iPod, så jag lyssna på musik och spraka snö. Sen kom min kära granne Emma springandes, eller ja det var vad hon försökte göra i alla fall. Så vi stod och tjöta lite. Och hon hade fått sitt schema från Liseberg! Jag har inte fått mitt!! Jag vill också ha mitt schema. Förhoppningsvis är det bra. Förhoppningsvis är det inte bara högsäsong. Håll tummarna.

1 kommentar:

Bex sa...

Haha jag tyckte så synd om dig när du skickade smset :o