fredag, mars 05, 2010

kolla vad jag kan göra

Hm. Vad roligt att man får helt andra möjligheter när man loggar in med gmail än vad man får med ett vanligt konto. Man får till och med välja teckensnitt! Inte för jag tror att det kommer ändras när jag väl postar inlägget men. Hm.

Nu är det inte långt kvar till Kent! Håller på att peppa för fullt med kent tema i mobilen och Du och Jag döden skivan i stereon. kent.nu <-- Man kan till och med göra en länk! Omg. Jag ska alltid skriva från den här mailen from now on!


Och innan jag och Nina ska på Alice in Wonderland 3D ska jag passa Agnes en snabbis, sen kör pappa mig till Ninas place så ska vi äta pizza med Falk och skruva ihop min bräda :D Men jag vet inte fall jag kan få upp luckan till vinden utan att tappa hela luckan och få stegen rakt i ansiktet.. Så jag tar nog inte med mig mina boots till Nina. Fast pappa kanske kan hjälpa mig.. Hm.


Ah juste, om ni vill se hur fint jag har lärt mig på webbdesignen kan ni klicka häär. Ja, nevermind knapparna dem är jättefula, jag gjorde bara de som läraren sa till mig typ. hahah. Okej den är jätteful.

Inga kommentarer: