torsdag, april 22, 2010

Its gonna be a night, to remember

Kickoff awesomeness idag :D
Cant wait Iiiiiiih!


Och eftersom jag redan har vart gnällig den här veckan, kan jag lika gärna gnälla lite till.
Jag hatar hörlurar. Och hörlurar hatar mig. Hörlurar är lite som paraplyn: Man köper ett dyrt i tron på att det ska hålla längre än ett sånt billigt skräp man kan hitta på H&M för 79:-. MEN! Så har man använt det några gånger så är det sönder. Samma med hörlurar. Man köper dyra, dem går sönder efter ett halvår. Ge mig tåliga jävla lurar för fan! Köpte ett par för 400:- i slutet av Oktober, och dem gick sönder för några veckor sen, glapp i sladden. Så jag sitter och slår mig själv när jag sitter på bussen för att dem ska fungera, och det gör dem i två sekunder, sen brusar det till och musiken är borta igen. Och jag vägrar köpa nya, för jag har faktiskt inte råd med det. Jag har ett par stora lurar också, men för att använda dem måste jag ha uppsatt hår, annars ser jag ut som ett miffo. Och det vill ju ingen. Och då tänker ni säkert "Ja men sätt upp håret och sluta gnäll!" Men jag vill inte ha uppsatt hår hela tiden. Dessutom nu när mitt hår är så.. Ja mindre snyggt.
Så jag ska hitta ett par billiga hörlurar och se hur långt dem klarar sig. Antagligen längre än mina dyra märkes luras gjorde iaf.

2 kommentarer:

Pat sa...

Vilken typ av hörlur föredrar du? Kåpor eller in-ear? Har schyssta på jobbet, med möjlighet till bra personalrabatt *tipsar*

Anah Skywalker sa...

Aye, samma här. Mina (ganska) dyra Koss-lurar gick sönder efter knappt ett halvår, lämnade in dem och fick nya, samma sak igen efter ungefär lika lång tid... Hur fan lyckas man? :<