måndag, april 19, 2010

pft.

Nu ska jag skriva ett argt blogginlägg, för jag skriver så sällan arga blogginlägg, och jag gillar att klaga för ja, jag är ju trots allt svensk.

Det är en grabb på facebook som jag inte ens i vän med, men han verkar vara kompis med alla mina 300 vänner, för varenda jävla status någon skriver, eller när någon joinar en grupp och dylikt, så ser jag den här jävla personen antingen kommenterar händelsen, eller "like"ar skiten. Jag blir helt störd! FÖRSVINN FRÅN MIN FACEBOOK DIN FAN!
Speciellt mina närmaste vänner, vars statusar jag faktiskt bryr mig om, DÄR KOMMER DEN JÄVELN UPP MED NÅGON DÅLIG JÄVLA KOMMENTAR. Och inte nog med att han är på facebook, han är på varenda jävla blogg jag läser dessutom! Kan man bli mer irriterad eller? I think not.

Jag gillar Mys liknelse (inte det att hennes boobs var som atomer, det skratta jag bara åt) "Han är som ett jävla virus!" Och det är fan så jävla sant. Jag har aldrig riktigt fattat vart han kommer ifrån ens?! Det är nästan som att man ska bli vän med honom och sen skriva GO TO HELL MOTHERFUCKER! Jag har inte ens träffat dig och jag hatar dig redan! Och sen blocka bort skiten så jag slipper se honom för resten av mitt liv!
Om det skulle nu vara så att människan i fråga läser min blogg, och skriver en bitchig diss kommentar säger jag bara: Håll käften.

1 kommentar:

Anah Skywalker sa...

Jaja, då skulle du få DAMPETS DAMP på TV-tiderna härnere. De är ALLTID efter med tio minuter eller mer, så när man sätter på för att kolla på Grey's klockan 9, så kör de fortfarande Australia's Got Talent och med en reklampaus kvar... -.-