måndag, maj 03, 2010

yeah a rockstar.

En oredigerad bild på min snygging till pojkvän. Cool är han också! :D

Har fotat lite idag med Steve :D Och mysigt lite sådära i det här fina vädret också.
Och Jag har hittat något nytt och roligt på min nya fina mac idag: iChat! Nu förstår jag varför MSN och Skype ser så lame ut på mac. iChat är helt awesome najs och låter Wooop, Oouh när den tar emot meddelanden. Jag dog lite när jag skrev med Bex förut. Sjukt kul! Så alla kan väl skaffa en mac så kan vi chatta på iChat istället? Låter som en bra idé! Så berätta Bex hur man bytte ikoner också. Så nu är min dock jättefin hihi.

Ska redigera alla bilder imorgon på burken dr inne på kontoret. Men nu ska jag nog sova faktiskt. Laters duuudes!

1 kommentar:

Beccccciz sa...

ÅÅÅåååååååh. Jag vill också åka skateboard. Flytta hit någon himla gång då :@

Mac är bäst :D:D:D:D:D Jag kommer aldrig att go back to pc again. Jag är sold for lajf.