lördag, maj 08, 2010

You make me speechless

You leave me speechless (the way you smile, the way you touch my face)
You leave me breathless (it's something that you do I can't explain)
I'd run a million miles just to hear you say my name
Baby

Hade en gör mysig dag med Steve igår. Vakna av att han gick upp, somna om och
vakna igen när han gick. Så gick jag upp en tjugo minuter efter det, tog en dusch, åt skorpor
och drack te. Sen tog jag mig friheten att diska lite, så det såg lite trevligare ut. Sen
tittade jag på Biggest Loser, och lite Top model, fast jag hade redan sett det avsnittet
så jag satte mig framför datorn istället. Sen kom Steven tillbaka. :D Så vi låg och myste
i soffan hela dagen typ, och tittade på Space Chimps och Bee movie. Så laga Steven mat också.
Hahah vilket är bra för han gör goed mat. Nom nom nom.
Så det var mys mys hela dagen igår.

Idag fyller Mormor 75 så det ska firas med resturang och sen tårta hemma hos dem. Sounds
awesome.

Och så har jag köpt en ny bräda :D Så nu måste jag lära mig, annars känns det väldigt fail.
Faktiskt. Lite.

2 kommentarer:

Stevee sa...

Älskling. det var en awesome-mysig-dag ;D

miss you en massa fast det vet du.

Anah Skywalker sa...

Gulligt :D Önskar att jag också hade någon att mysa med... Jävla Australien.