söndag, juli 18, 2010

alla ska med!

Yes! Jag börjar mitt peppande inför kaninfesten genom att rengöra min toalett. Man känner hur peppen kommer, när man står där med toaborsten nedkörd i toaletten och Volbeat på högsta i mitt rum. Då kan det inte bli bättre tänkte jag skriva, men nu när jag tänkte efter för en gångs skull så tror jag att jag använder just den meningen lite för ofta. Vad hände med att jag skulle ta in 'kors' in i min ordlista? Får bättra mig på den punkten.
Ja ja för att komma tillbaka till peppningen så ska jag nu ta och dricka mitt sjukt grymma pepp te och sen borsta tänderna, sminka mig och flytta över all min skit ur min Converse väska till min vanliga WeSc väska. Och sen ska jag peppra skiten ur alla äckliga Gothia barn som kommer till Krutdurken.

Latöörs

Inga kommentarer: