onsdag, augusti 11, 2010

let the flames begin

jag har så mycket att skriva, men så lite tid till att göra det. Inte okej. Men nu har jag ju faktiskt lite tid över så nu kommer det som jag hade tänkt att skriva i måndags.

Mitt krig med osthyveln har startat igen. Den här gången gick Stevens osthyvel till attack och skar mig på min högra tumme. Så nu blev allt mycket jobbigare på jobbet när man ska växla pengar och inte får upp dem ur kassan för plåstret gör så att sedlarna inte vill följa med sådär käckt som dem brukar göra. Och ja, jag måste ha plåster annars kommer det lätt bli infekterat och jag kommer dö av blodförgiftning. Jag tror jag tar med mig en bultsax till Steven nästa gång jag ska dit och klipper osthyveln i två så den inte kan skada folk mer.

Och igår när jag var jättesugen på att lyssna på The Killers upptäckte jag till min stora fasa att jag inte ens hade The Killers på min iPod. Så nu har jag fixat detta, och de är på plats på poden redo att spelas sönder once again.

Och jag beställde Den mörka materian böckerna på cdon, som nu också har kommit, så nu har jag något att läsa påväg till jobbet igen. Awesome. Och dit ska jag nu. Ska bara kissa först. Om ni undra. Antagligen inte.

Inga kommentarer: