lördag, september 18, 2010

celebs everywhere i go



Kan ju lyssna på den här låten medan jag berättar om dagens händelser.

Ja, första timmen var inget speciellt. Det hände absolut ingenting. Sen när jag skulle till matsalen så träffar jag min syster och hennes buddie som hade kommit dit för att titta på Kapten Röd. Jag frågade fall de ville följa med och äta, men de ville dem inte så jag sa "fine i dont care." Och ja, efter tjugo minuters lunchrast så kommer ju självaste Kapten Röd och hans homeboys in i matsalen för att käka innan spelningen.
Johan blev helt till sig.
När Kapten Röd hade ätit klart var det dags för en kopp kaffe, vilket Johan upptäckte och flög upp ur stolen och småsprang fram till kaffestationen för att själv ta kaffe då, sen att Kapten Röd gick dit också var ju bara tur.
Jag och Martin satt och skrattade, och det slutade med att hela bordet satt och stirrade på Johan när han tog mod till sig att säga att han gillar hans musik och det han gör. "Dem där nere också" lägger Johan till och pekar på bordet där vi alla sitter och glor. Så tar dem i hand och så kommer Johan tillbaka stolt över av att ha pratat med Kapten Röd.

Sedan var det inte så roligt mer. Och när jag kom hem åt jag två majskolvar och skvätte ner min käraste ägodel med cola :(
Nu ska jag sova.

Och Prekkan blir nämnd.

1 kommentar:

Bexxxx sa...

JAG VILL OCKSÅ ÄTA MAJS