tisdag, september 14, 2010

on the radio


Jag. Har. Nackspärr. Det är så inte okej. Plus att det var en jävla flugjävel som störde mig när jag skulle äta precis, så jag drog fram våran superflugsmälla och electrocuted den! Det börjar i smått..

Om ni inte har förstått detta så har jag fått Paramore feber. Igen. Jag känner bara stort behov av att lyssna på Paramore 24/7 nu mer.

Den här genius grejen på iTunes är faktiskt, riktigt bra. Man kan välja vilken låt man vill, tex. Turn it off med Paramore, och trycker på den lilla genius loggan, så kommer det upp en spellista med låtar som har samma genre och sound, mer eller mindre. Jättebra! Rekommenderar till ALLA!

Nu ska jag ner och duscha, sen ska jag in till stan och förtidsrösta, och sedan fika med Sanne Astne. Mys mys.

Inga kommentarer: