onsdag, september 22, 2010

Eheh... HEHEH

Glömde säga att hela den här dagen har inte vart något vidare, förutom att jag och Jenniface fikade då.

Men annars så har jag som sagt:
  • Fått munsår, och var tvungen att punga ut 106:- för nya munsårsplåster, som ändå har en tendens att krulla ihop sig så man måste använda två stycken på samma gång.
  • Inte fått tag på människan som heter Anders som ville ha mina personuppgifter så jag kan jobba som assistent åt min kära kusin Agnes
  • På något sätt förstörde jag lampan inne på min toalett. Den sa bara PANG och så blev allt mörkt. Det var inte okej.
  • Spela inte så jättebra på Lisebergs innebandy träning, men det var ju bara för att innebandy är roligt så det gjorde inte så mycket ändå. Kath tyckte jag var duktig. (A)
Hm. Men imorgon är det nya tag! Ska även ta kort på alla mina outfits imorgon. Kommer bli sååå fint hihihihihiiiih.

Nu ska jag se på Collapse, för den var visst bra sa en bilddagboksvän, så.. God natt.

Inga kommentarer: