lördag, september 25, 2010

xböx knight

ikväll äre dags för en film och spel kväll med gamla goa gänget igen! Awesome! Var väl ett och ett halvt år sedan vi hade sådan kväll senast. And thats crazy. Men innan det blir det några härliga timmar i solskensparken, och hålla tummarna för att det går bra på matchen idag för Marstrand. Tråkigt att jag inte kan vara med, men ibland måste man jobba, och göra de stackars gäster som vågar sig ut till parken glada trots vädret! Om jag fattat det rätt så fick jag inte alls det goa passet straffen/puts, utan andraspel och därmed stå i golfen. Yey.

Och nu borde jag sätta upp håret och borsta tänderna och sminka mig lite, men jag sitter hellre här i fåtöljen och tittar på marklyft. En biffig kines ska lyfta 175Kg. Men han klarade det inte. To bad.

Laters.

Inga kommentarer: