torsdag, september 30, 2010

eriksberg








Jag och Sanna var ute och lekte top models. För vi har sett ALLA säsonger av Americas next top model så. Ni ser ju hur kickass snygga vi blev.
Har gjort om lite på bloggen med. Tyckte det blev helt okej faktiskt. Sen har ju inte alla samma smak som mig, men om ni inte tycker det kommer jag hunt you down and kill ya'll!
Nej det kommer jag antagligen inte men ni kommer drömma om att jag gör det och ni kommer vakna av att ni skriker av rädsla.
Nej det tror jag inte heller kommer hända men.. Jag gillar faktiskt den här stilen, och ni får jättegärna göra det med.

Tack på förhand. Or something like that.
Nu kollar jag på Kick-ass och känner mig jäkligt Awesome.

2 kommentarer:

Maggie sa...

Jag gillar din blogg Sara! plus att du är så snygg ;) Puss/Maggie

Tyra Banks sa...

I really love your blog Sara! But I must say that these models you got are fierce! Never seen so much power and "smiling with your eyes" before! I really hope you will convince them to apply to "Americas Next Top Model" next season! I hope it's okay that I put this pics on my facebook?
XOXO
Tyra (anus) Banks