söndag, september 26, 2010

Solskensparken

Ja, jobbat i helgen men ledig idag! Och vad ska jag göra på min lediga dag? Jo jag ska gå till Liseberg med min kära kusin som jag har lovat att vi ska göra under sommaren, men som aldrig blev av. Men det är nog bättre idag tror jag, inte lika mycket folk och kö överallt. Och det är molnigt ute, dvs mindre folk! Ska dra med mig kameran och ta lite kort så ni får se hur glada alla är när man är på nordens största nöje!

Men det var kul igår natt i alla fall. Satt uppe och spela Halo Reach i jag inte vet hur länge, tills Jenniface fick nog och satte på Lejonkungen. På vhs. "I'm so oldschool, I shit VHS."

Nej nu ska jag inte sitta här mer, får gå och ta min berrocka som mor min har hällt upp åt mig.

XOXO
Gossip Girl


Eller nej, jag menar Sarautanh

Inga kommentarer: