söndag, januari 07, 2007

I was alive but now I'm singing.

Idag har det ju inte hänt så mycket.. Såg att Pixbo vann hela 91gruppen, och om vi hade mött dem skulle vi slått dem, för så bra var dem verkligen inte! Vi hade bara en massa otur och oflyt igår asså.. =/ Och man såg att de flesta inte orka spela mot slutet, jag orkade knappt.. och jag stör mig att jag inte gjorde ett slagskott ist för dragskott, för då hade de fan vart mål! GAH! Men vi fick beröm av herrarnas tränare =) och sedan träffade han Nina, och då trodde han att det var jag igen.. xD vi ser ju typ likadana ut med unihoc pannband, dumletröja och svarta shorts.. xD höhö
Och jag var bara tvungen och lägga upp den här bilden ^^ Petra ser ut som en Isprinsessa med helt fel kläder och farför allt fel skor xD Undrar hur hon tänkte där.. :P haha skrattar varje gång jag tittar på det ^^

Men idag vaknade ja vid halv 11 och var fortfarande trött, så när klockan var runt 17.00 gick jag och lade mig, och sov till halv nio eller något sådant.. och nu sitter jag här och väntar på att Invasion ska börja, och imorgon skulle vi kanske åka till Freeport =D YÄJ!

Inga kommentarer: