onsdag, januari 10, 2007

NEEJ HARRI!! :'O :'O

HARRI LÄMNAR KENT!!! :'O
Nu e jag lite ledsen faktiskt.. :( Dem kommer ju inte vara kent om inte Harri är med.. Det blir ju inte samma sound eller något alls! NEJ!!!!:'O

Har bara ett kapitel kvar i Trollbunden nu.. och jag börja läsa i fredags eller nåt.. Och jag har inte sett till tvåan så jag måste omedelbums gå och fråga Syster sedan.. när jag är klar här.. faktiskt. Men det är faktiskt inte bara jag som har börjat läsa om.. Bex läser faktiskt med :O men hon läser bara favoriterna, men hon funderar på att läsa om hela serien från början ^^ hähä Det e lite roligt i skolan när vi sitter och pratar om isfolket, och ingen annan fattar något.. och jag tror Anah snart kommer ge med sig och låna en bok innan hon blir galen av allt tjöt.. :P

Idaaaaaaaaaaaag börja skolan med :D YÄJ! Fast den börja ju inte så jättebra.. JAG VILL ABSOLUT INTE HA TEXTKOMMUNIKATION! god damn. Så har ni några förslag på vad för artiklar jag ska skriva om får ni mer än gärna dela med er!! Men Syster prata något om hon skulle hålla på med tvångstankar i psykologin, och det lät ju som ett intressant ämne.. och jag har ju bara valt konstiga ämnen och skriva om eller hålla tal om.. så det passar ju bra. Sen som andra ämne tänkte jag mig en kanske en recension av en innebandy match, kanske en av herrarnas? Det kan nog bli bra :) eller så blir det någon cd skiva. who knows? Men nu har jag iaf två ämnen och skriva om and that gooooood :D hähä
Sedan hade vi bamba i korridoren, och själva matsalen är vårt klassrum :D Bye bye Vice Versa, Heeello catering.. ;)

Inga kommentarer: