onsdag, maj 28, 2008

Bra dag idag.

Den här dagen har varit hel soft verkligen. Jag var praktiskt taget ledig från skolan, hade ingen multimedia och jag var klar med allt i graf, och matte ringde mamma och sjukanmälde mig till.

Sedan åkte jag och mamma ner till banken och satte in min lön på mitt konto, och det firade jag genom att köpa en illrosa tshirt och ett par röda jeans! Jag har letat aplänge efter ett par sådana så det var rätt najs faktiskt. Sedan köpte vi student present till lilla Ingrid Jonsson som tog studenten idag. Sen när vi kom hem gick Atlantis på svt så då satt jag och tittade på den. Och sedan var det dags för student uppvaktning hos Ingrid då.

Sedan var det dags att åka till den första träningen med Backadalen, och de sa att de var ont om folk men.. det var ju typ 20 pers som inte var från älvstranden så jag undrar lite..
Men det var roligt i alla fall att spela lite innebandy. Det var ett tag sen nu minsann, men imorgon ska jag och Håkan ut och springa några varv i Skatås, så det är full rulle igen!


Har fått lite köpmani nu nät jag har pengar, så jag funderar på att köpa den här najsiga t-shirten.. Vad tycker ni? Med frakt kostar den 149kr tror jag det blev.. sedan vet jag iofs inte med tullen, men hoppas att det inte är så mycket. Tycker att ni kan skriva en rad om vad ni tycker faktiskt. :]

Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att du borde köpa den! Den är cp-snygg :O