måndag, maj 26, 2008

so let the flames begin..

Jag hatar män.


Jag är så trött och irriterad på allting just nu. Märkte först nu två timmar försent att jag kanske var lite kort mot Rebecka, och det var ju inte direkt meningen.. Jag hatar allting just nu.

. Jag hatar att jag inte får se Paramore på Hultsfred, för inte ens jag lägger ut 1600 för en tre dagars biljett bara för att gå dit första dagen.
. Jag hatar när killar försöker låta som att det var dem som gjorde slut, medans det var helt tvärtom.
. Jag hatar skolan just nu.
. Jag hatar att jag missade Veronica Maggio när hon spelade på Storan.
. Jag hatar att det jävla Winamp har dampat sönder OCH iTunes samtidigt.
. Jag hatar att min hemsida om Paramore är för stor för mitt lilla skit minne på 256mb.
. Jag hatar att jag måste vara i skolan imorgon när Andrea och Nathalie tar studenten.
. Jag hatar att alla på msn frågar vem jag hatar när jag har nickname "Jag hatar dig du är... Är det inte öppenbart att det är en kent låt?
. Jag hatar att bara för ett lands "best buddie" land ha en konflikt med ett annat land, kan inte de sammarbeta.
. Jag hatar Eurovision Song Contest. De borde döpa om det till "East European Song Contest"
. Jag hatar att vara trött och gnällig jämt och ständigt.

Det ända ljusa denna veckan är
. fick mitt första lönebesked idag.
. uppstarts träning med Backadalen på onsdag.

Over and fucking out.

Inga kommentarer: