lördag, maj 31, 2008

We all live in a cartoon world, some haven't noticed it yet..


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! helg helg härliga helg!
Fast. Jag måste plugga matte hela helgen.. och graf shiten.. ush. Jag hatar matte.

Idag hade vi vår sista lektion med Åsa och Pite, och Pite ville mysa till det lite så hon gjorde en tipsrunda som handlade om Piteå, och sen när vi var klara hade vi picknic i kronhusparken. Jättemysigt! Synd att jag inte ska ha varken Åsa eller Pite nästa år. =/

Vi hade muntlig redovisning också i matte.. det gick la bra och så, men det jag sa var ju inte direkt det jag hade skrivit i mina anteckningar.. haha xD men jag tror på ett g ändå. Så ska jag bara göra det sista provet och hoppas att jag får g på det med så slipper jag skiten nästa år.
låter som en bra deal Sara.

Inga kommentarer: