torsdag, juni 12, 2008

but i wear the biggest smile <3

Jag har världens bästa storasyster. Ni kan säga vad ni vill men hon är ändå världens bästa.

Har mer eller mindre deppat över att jag inte är på Hultsfred och kollar på det enda bandet jag verkligen ville se. Men Pippi, Sanna och Jenny fick mig att tänka på annat det mesta av dagen tills det var bara några timmar kvar. Då kändes det verkligen inte bra. Stackars Sanna som fick sitta och höra hur mycket jag tyckte att detta var skitdåligt och att Paramore absolut skulle komma till Hultsfred och inte lilla skit Göteborg.

Sen började jag räkna ner.. Nu är det bara en halvtimme kvar.. Nu är det bara 25 min, 15 min, 5min, 3, 1.. Och då ringde jag upp min syster som självklart är där, och jag bara visste att det var "Let the flames begin" som spelades. Det kändes ju lite jobbigt det är ju klart, men så underbart ändå. Jag kan inte se dem, men höra, och det var en jävligt skön känsla. Så jag lade jag på, tänkte att jag skulle ringa lite senare. Så kommer jag hem, så ringer nina mig och det första jag hör är "THATS WHATS YOU GET WHEN YOU LET YOU HEART WIN.." Och jag börjar gråta av lycka, fick gåshud av alla som sjöng med och jag kan inte ens beskriva känslan. helt jävla underbart.
Så fortsatte det så under hela timmen ungefär. Jag ringde, hon ringde osv. Hayley pratade om att de var ledsna över att de var tvungna att ställa in i Stockholm och så, och därför skulle denna konserten vara 17 gånger så mycket bättre. Misery Business fick bli den sista låten, sen var jag mer än nöjd. Sedan ringde Nina upp mig och berättade att det var jättemycket folk och att jag skulle ha blivit nertrampad om jag hade varit där. Då hade jag i alla fall dött till världens bästa band.
Jag älskar min syster mest i hela världen.

Inga kommentarer: