onsdag, juni 11, 2008

It’s not enough to say that I miss you.



Har knarkat den här låten idag.. Typ i alla fall.

Skolavslutning idag. Rebecka fick diplom för henne kreativitet i Graf b. :D Grattis till dig, det är du värd.
Efter avslutningen så gick jag, anah och rebecka till espresso house och köpte choklad frappino. Myspys. Sedan sa vi hejs svejs till Anah och åkte hem till mig och spela lite tv-spel.
och efter Rebecka hade gett upp så tittade vi på Music and Lyrics, och sen gick vi och gjorde lite maat. Köttbullar och makaroner. Yäh. Sedan hade vi jätteroligt och gjorde en massa saker inför min brudmiddag, och de kommer bli asnajs :D så nu hoppas jag att alla kommer bara :D

Sedan kom Martin och då åkte vi in till stan för att hämta Michael och gå upp till avenyn och titta på matchen. Och det var ju en massa kul för Sverige vann ju med 2-0! EM guld here we come! Haha. Men vi insåg att nästa match får bli på Bergakungen, för då är det både inomhus och fotbollsstämmning :D

Lite roliga citat under dagen:
Jag: Asså mina strumpor är så fula.. *tittar på mina cerisea strumpor*
Bex: Eeh.. *drar upp jeansen och visar sina cerisea strumpor*
Jag: XD

På MacDonalds ser jag några från ettan.
Jag: Ey, *pekar* är inte det.. *ser att de tittar* oj..!
Bex: HAHAAH SMART!
Jag och Bex: HAHAHAHA

Inga kommentarer: