söndag, juni 08, 2008

I know that you need me.


Jag har fått smak för att flytta hemmifrån nu de här dagarna. Nu när jag har haft huset för mig själv i tre dagar och fyra nätter så känns det som jag skulle kunna bo ensam. Förut var jag lite skeptisk till idén. Komma hem till ett tomt hus verkar inte vara någon hipp grej, men varför inte?


Picknickfestivalen i fredags. Åkte in till stan kvart över ett för att träffa Håkan och hennes kompisar, så handlade vi och sen åkte vi till Härlanda där festivalen skulle vara. Mycket sol och folköl senare runt 6 tiden kom Anah med några kompisar, så då var jag med dem tills vi skulle åka hem runt 8. Men vi kom la inte därifrån förrens halv nio tror jag. Men det var myspys i alla fall.


Och igår fick jag besök av ingen mindre än fröken Sanna Astne. Och vi låg på gräsmattan och solade lite, åt lite mackor och sedan åkte vi till Bergakungen för att gå på den efterlängtande Indiana Jones filmen. Precis när Sanna har plockat klart godiset och ska betala tittar jag på biljetten och till min fasaser jag att filmen inte alls skulle visas på Bergakungen, utan på Biopalatset.. Hoppan. Och klockan var då prick 18.00, då flimen skulle börja. SHIT! Så vi fick powerwalka till Biopalatset för vi antog att det är runt en kvarts reklam innan filmen börjar, så då kanske vi hinner. Så på tretton minuter gick vi från Bergakungen till Biopalatset. Sedan skulle jag köpa popcorn också, men när vi gick in hade den nog precis börjat, så vi missade inte mycket i alla fall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ojsan hoppsan. nu blev jag nyfiken på det där sista.
BTW, så måste vi ju ses någon dag i veckan.
Typ, hela gamla gänget.

Anonym sa...

Jao, men då får det typ bli så.. får la kolla så att hon kan också...