söndag, januari 03, 2010

Cant be so careful anymore

Första träningen på länge nu. Det var awesome. Skönt att röra på sig, trots att det var väldigt segt i början och jag missade nästan var enda boll men.. Haha. Men det verkar som min klubba hade krymt för den kändes som den var mycket mindre än när jag använde den sist.. Eller så är det jag som har växt, men ofta att det skulle vara så. Jag tror mer på att klubban hade på något vänster krymt. Det låter mer logiskt.

Och det är ALLTID roligare med bilder, och eftersom jag inte orkar ta kort på mig själv blir det lite småbilder från Paramore. Dem är små för att dem ser bäst ut då, när dem är små. Men man kan ju klicka på dem och se dem stora och fula med, om man tycker det är finare.
Så ska jag ta in alla mina kläder in till mitt nya rum också, om jag inte hinner somna vill säga, för just nu är jag jättetrött. Annars kan ni ju väcka mig. Bra då säger vi så! Men om jag har tur ska jag gå på bio x2 imorgon med åtminstone Mikey boi. Kanske Jenniface, om kan svara på mitt sms, den dumma ungen!

1 kommentar:

Bexibajs sa...

HAHAHA på dina kommentarer. Och jag valde de bilderna med oskärpa på, så att det blev sånna där prickar, för jag tyckte att de var mycket finare än de som jag faktiskt fick med fyrverkerier på hahahaha.