lördag, januari 09, 2010

"Yo SARAUTANH, I'm really happy for you and I'mma Let You Finish, but BEXELYN have the greatest blog OF ALL TIME."


"Yo ODST, I'm really happy for you and I'mma Let You Finish, but MASTER CHIEF is the greatest HALO CHARACTER OF ALL TIME!!!"

Hahah jag älskar dem här.
Igår satt jag och Jenniface uppe till tre och spelade Halo online. Awesome kul! Sen loggade Daniel in så spela vi med honom. Han var lite bättre, men han fick va med i vårat lag så.. Vi blev inte så dåliga. Så spelade vi typ King of the Hill, och jag fucking vann! Hahah Ofta det skulle hända liksom! Men nu ska jag äta, och tagga match!

Laterz

2 kommentarer:

Bexy sa...

HAHAHA JAG DOG… Du måste sluta döda mig nu :( jag dör ju hela tiden :((((

Bäx sa...

HAHA JA, men tänk om jag hade ätit med chips istället+!??!?!?! Det var mest det jag syftade på…