onsdag, januari 06, 2010

Yea I like it.

Haha. Det är snökaos i Kungsbacka. När jag hade kommit in på Kungsmässan och satt mig ner en stund för att vänta på Freddan, så valde jag nog den bästa platsen ever! Affären framför är Ljusexperten. Ja det låter ju.. kul..? HAHA Om det var! För han som jobbade där inne var verkligen en hottie! Så gick han ut och kollade runt, (jag lovar han kollade bara in mig, i min sexiga lila sweet mössa och bruna skidjacka..) så gick han in igen och gömde sig bakom disken man knappt kunde se från där jag satt, men det gjorde ju inte så mycket. För han tyckte det var dags att torka av en hylla som var vid fönstret framför mig, böjer sig fram och visar sitt ass. Det blev att luta huvudet med ett stort smile på läpparna. Nej men hejsan..! Men så fick jag inte sitta speciellt länge, för Fredrik kom. God dammit. Men det var bra utsikt i alla fall. Kanske ska åka till Kungsmässan lite oftare Haha!

1 kommentar:

Bexykexy sa...

HAHAHAH that's how we like it :D