tisdag, januari 05, 2010

Its beyond awesome. Its.. BE-AWESOME!


Åhå, Jag ogillar starkt att tömma lådor på minnen och annan allmän skit. Men det kunde jag ju ha tänkt på innan jag lade det i lådan förstås. Men jag hitta lite roliga grejor. Som ett brev från Pippi-Lotta, när hon är runt 8, 9 år skulle jag tro. Stava kunde hon inte i alla fall. ;P
Så hittade jag mitt klagoband. Ni vet, det där bandet man ska ha på armen, och om man klagar på något ska man byta arm, så håller det på så tills man har slutat helt med att klaga. I och med det första jag skrev måste jag ju byta arm nu haha.
Så hitta jag runt 30 st biobiljetter, som jag antar att dem flesta var från förra året och slutet av december 2008. Ska jag rama in dem? Det kanske hade blitt rätt najs? Tror inte min mamma skulle tycka det men, sen när låter en konstnär låta sin mamma bestämma? Ja, vi får se i alla fall. Behöver ju en ram till min Batman tavla också, så kan ju kolla in det då.


Så följde jag med Michael och Mickael på Sherlock Holmes. Den var riktigt fyndig! Och lite action på det! Och ögongodis. Bra grejor. Gillar sättet dem hade filmat den också. Visade först i slow motion vad dem skulle göra och förklarade, och sen visade hela sekvensen igen. Awesome.
Och vad som är mer awesome är att Steven fixade Whip it soundtracket till mig. Så nu är jag verkligen en happi_gal_90.

Min stereo är awesomest ever. Har haft mina vänner KT, Hayley och Pete W på besök, och jag tror dem gilla det lika mycket som jag. Nu blir det nog dags att borsta tänderna och gå lägga sig! Sov gott och sånt :D

2 kommentarer:

Bexy sa...

"Tror inte min mamma skulle tycka det men, sen när låter en konstnär låta sin mamma bestämma" HAHA SÅÅÅÅ RÄTT typ


Och jag tror att det skulle bli asbra :D

Anonym sa...

varfor inte:)