söndag, januari 03, 2010

Det var en gång för så längesen..


Bex () hjälpte mig med att fixa min bakgrund. Woopwoop!

Och nu sitter jag och lyssnar på min kickass stereo jag inhandlade idag :D
Det låter nom nom nom!
Och imorgon ska jag ta in alla grejor jag vill ha på mitt nya rum. Så det blir lite hemtrevligt här inne.. Tycker det är lite för kallt, men jag har stängt min ventil nu så det ska la ordna sig.

Var hemma hos mina kusiner nu på kvällen och åt middag och bytte julklappar, och födelsedags presenter, för jag hade inget kalas när jag fyllde år för ett halvår sedan så en sådan var ju ett måste! Haha nej men sure thing för min del. Jag fick en berlock till mitt Sabo armband. en liten röd elgitarr. Jättesöt! Nu har jag jättemånga fina!

Så såg jag Whip It igår med. Sjukt bra film. Jag älskar Ellen Page. Hon är så bra på vara awesome. Så Se den nu. Gör det nu.

Inga kommentarer: